Yok Oluyorum

13:12 0 Comments A+ a-

Bazen konuşacak hiç kimseniz olmaz ...Anlayabilecek,anlatabileceğiniz kimse olmaz yanınızda... Boşa konuşmak yerine susarsınız , iç ten içe kendinizi yer bitirirsiniz...Çığlıklarınız sessiz ,gözyaşlarınız ise görünmez bir hal alır.. Her geçen saniye ruhunuzu kemirmeye başlar ... Esen rüzgarla ayaklarınızın yerden kesilip kaybolmak istersiniz kimi zaman... En sevdiğiniz insan bile çare olamaz gibi gelir..Öyle bir durumdayım... Olduğum hiç bir yere sığamıyorum.. Nefes alacak yer bulamıyorum... Gerçekten gülebilmek için nedenler arıyorum... Bulamıyorum...Geçmesini istiyorum ... Bu günlerin geçmesini istiyorum... Gitmek istiyorum ... Uzaklara gitmek ... Beynime oynamaya kalktığım oyunun saçma olduğunu bile bile devam ediyorum.. Söylesene deliriyor muyum ?... Ben güçlü değilim olmakta istemiyorum ... Gerekirse tepine tepine ağlayıp bağırmak istiyorum ...Ama yapamıyorum... Gücümün tamamen tükendiğini hissediyorum... Bu gidişin sonu ne olacak bilemiyorum...


ÅžULE...