En Güzel Benim

13:00 0 Comments A+ a-

Dediğim gibi ben tam bir kelebeğim ,
Bugün varım yarın yokum..
Her gün yeniden doğarım her gün bambaşka bir renk taşır bedenim ...
Ben rengarengim her anım dopdolu her anım yaşama sevinci dolu ...
Ve her gün aynı adama aşık olurum ,
İlk gün ki duyguları her gün tekrar yaşarım ,
Nedenini bilmesem de her gün dahada artar aşkım...
Her yeni başlayan gün onun varlığıyla anlamlı olur...
Onun hayatında en güzel benim ...
En deli benim,
En huysuz benim,
En çekilmez benim...
Onun hayatında gözyaşlarıyla uğurladığı ilk insanda bendim ...
Ellerimi sıkı sıkı tutup gözyaşlarıyla uğurladığı günleride bilirim...
Onun hayatında sonradan dahil olup onu bu denli çok seven benim ...
Beraber ağladığımız günleride bilirim ..
Beraber gülüp , beraber kavga ettiğimiz günleri de bilirim..
Ama hiç küs uyumadık biz ...
Çünkü korktuk ...
Birbirimizi kaybetmekten çok korktuk ...
Biz bu aşk için çok savaştık...
O yüzden en güzel biziz...
Aşkın yakıştığı , anlam bulduğu en güzel beden ikimizin ....
Ve bir gün kelebeğin ömrü kısa diyen olursa ona bizi gösterin ...
Kelebeklerin sonsuz bir ömre sahip olduğunu onlarda anlayacaktır...
ŞULE...