Bu Gece Her Yerde Bizim Şarkımız

15:07 0 Comments A+ a-

Başkalaşmak adına hiç özentilik yapmadık ki  ...
Kar olsak kırmızı yağarız ...
Yağmur olsak pembe bulutlardan damlarız...
Biz zaten ilk günden bambaşkaydık ...
Ağlayarak mutlu olup , gülerek kavga ettik kimi zaman ...
Çorbaya tuz değil şeker attık ...
Bazende çaya şeker yerine tuz attık...
Romantik aşk filmlerini hiç sevemedik biz seninle ,oturduk bi çizgi film izledik...
Tv dizilerindeki aşkları ise hep gülerek izledik ...
Bizim hiç romantik aşk şarkımız olmadı ...
Bizim şarkımız Tarkan dan acımıyacaktı...
Her duyan kahkahayı bastı garipseyerek bende güldüm onlarla ...
Ama onlara güldüm ...
Kimse anlamadı ....
Her ayrı geçen günümüzde bizim şarkımız çaldı her yerde ve ben her dinlediğimde güldüm mutlu oldum ....
Ya çok duygusal bir şarkı olsaydı ...
 O zaman dayanamaz gözyaşlarına boğulurdum...
 Ama biz öyle çok  seviyorduk ki birbirimizi boş yere akacak gözyaşı dahi bile bizim aşkımız da yeri yoktu ....
ŞULE...