Hoş Geldin Sevdiğim

16:07 0 Comments A+ a-

Dünyanın en güzel gözlerine sahipti ...
Bakmaya doyamıyordum ...
Gözlerindeki mutluluğu görebilen tek insan olmam beni deli gibi mutlu ediyordu...
Baktıkça daha da aşık oluyordum ..
Bu durumun ne o ne de ben farkında değildim...
Bambaşka bir hal alıyordu yüreğim...
Hele bir de güldüğünde işte o an kalakalıyordum ...
O an , zaman tamamen duruyordu o gülüşün bitmemesi için an ve an dua ediyordum...
Aşık oluyordum farkında bile olmadan...
Sözlerinde derin anlamlar ...
Yüreğinde gerçek sevda için dindik duran bir kalp vardı ...
Kalbim sanki bu zamana kadar hiç atmıyordu...
Bu deli gibi atan yürekte neyin nesiydi...
Neler oluyordu anlayamıyordum...
Zaman geçtikçe onsuz vakit geçiremiyordum...
Onunla geçen her an dünyanın en güzel anıyken onsuz geçen her an boş ve anlamsız bir hal alıyordu...
Korkuyordum...
Her geçen gün artan aşkımla onunla aynı duyguları paylaşamamaktan korkuyordum...
Söylemeye ise cesaret edemiyordum..
Ve bir gün ...
Kavuşma anı gelmişti...
Onsuz yapamazdım... Onsuz nefes bile alamıyordum ...
Karar verip adım attığım o anda kapımda ellerini uzatmış onu gördüğüm o an ....
Sıkı sıkı tuttum o elleri ve içimden dedim ki ;
Ne olursa olsun her zorlukta her güzel anda bırakmayacağım bu elleri sevgilim , hoş geldin yüreğime hoş geldin sevdiğim...
ŞULE...