Aşk Yaşayana Delilik Yaşamayana Aptallıktır

16:13 0 Comments A+ a-

Aşk yüzyıllardır tarifi bir türlü imkanlı hale getirilememiş yegane karmaşa ...
Karmaşa diyorum çünkü gerçekten insanı bambaşka bir hale bürüyen büyülü bir duygu...
Yıllardır düşünürüm aşk ne diye nasıl anlatabiliriz ki aşkı diye , sordum soruşturdum , okudum ...
Ve en son cevabı aşkın kendisinden aldım ....
Onunda dediği gibi '' AŞK YAŞAYANA DELİLİK YAŞAMAYANA APTALLIKTI''...
Bana göre bir nevi şuur kaybı aşk , 
Bazende asıl aklın kafaya dank edişi demişimdir
Aşk kimi zaman insana canlı canlı öldüğünü hissettirir , kimi zamanda hiç yaşamamışcasına mutluluklar sunar .
Aşk büyük bir ikilem aslında ...
Aklın , kalbin tüm benliğin karşındaki insan olur bir noktadan sonra ,onsuz nefes alamaz onsuz güzel günlerin doğmayacağını hisseder insan ...
Birde acınası aşklar var . 
Acınası diyorum çünkü aşk bu denli özel bu denli tarifi imkansızken iki günlük ilişkilerin adı aşk oldu günümüzde ...
Yazık...
Benim gözlerinden gözlerimi alamadığım, üzerine titreyerek sevdiğim.
Dünüm bugünüm olan insana aşkım dediğim bu günlerde ..
Malzeme tedarikçisi gibi ondan ona paraşütleme atlayanların günledik ilişkilerini adı aşk oldu yazıklar olsun aşkı bu denli basitleştirenlere...
Ama gerçekten aşkı gönlünden hissedenler sizler hep varolun gerçek aşkı gerçek sevdayı herkese öğretin bilsin herkes gerçek aşkların bu denli ucuz ve vasat olmadığını ...

Sevgiyle AŞK'la kalın ...

ŞULE...