Gerçek Aşk Bedel İster

14:56 0 Comments A+ a-

Benim cümlelerim hep devrikti...
Ama kimse bilmiyor ki süslü cümlelerle anlatılmıyor yaşananlar...
Benim mizacım ,anlatımım,yazım hep farklıydı ve hep farklı kalacak şiir desen şiir değil, nesir desen nesir değil ....
Benim aşkımda sevgimde bambaşka bunu en iyi sen bilirsin...
Bir yağdım bir açtım..
Bir güldüm bir ağladım...
Estim, coştum, duruldum...
Dimdik durdum ,yılmadım...
Sımsıkı tutundum aşkımıza ve ellerine ...
Depremlerin en ağırınıda yaşasak,
El ele gözyaşlarıyla ayrılsakta ,
Yapamadık...
Yapamazdık...
Hiç birşey engel olamadı bize ...
Aşk bu değil miydi bir yandan da ...
Asla ellerini bırakmayacağım sevgilim...
Yemin ediyorum asla sensiz bir gün düşlemeyeceğim...
Hayallerimin bu denli güzel olmasının tek sebebi sensin sevgilim...
Biz çok depremler yaşadık sevgilim...
Biz çok yıprandık sevgilim...
Ama kopamadık aşkımıza sevgimize bunu yapamadık...
Ve bu yüzdendir ki en çok biz olmak istediler ...
Ama bilmiyorlar ki bizim gibi olabilmek o kadar kolay değil ...
Biz aşkımız için çok bedel ödedik ve bu bedeli ödemek her yüreğin harcı değil...

ŞULE...