Tek Çıkış Sensin

10:27 0 Comments A+ a-

Öyle bir labirentin içine düştüm ki nereye dönsem bir bilmece daha damı kayboldum yoksa çıkışa daha damı yaklaştım bilemiyorum hislerime güvenerek hareket ediyorum...Etmek zorundayımda ...Çıkışı bulmak zorundayım.. Biliyorum ki o çıkışta beni bekleyen sensin ... Sana ulaşmak zorundayım... Kalbimin sesini dinleyerek doğru olanı mı yapıyorum sence de ... Benim inandığım tek doğru sensin ... Peki ya senin içinde öyle mi ?... Boşuna mı adım atıyorum yoksa ...Yoksa daha damı hızlı atmalıyım adımlarımı... Beni bekliyor musun gerçekten ... Yoksa çoktan vazmı geçtin  herşeyden...Ben seni kalbimi dağlasanda, farketmeden milyonlarca kez kırsanda hep ilk gün ki gibi seviyorum .. Peki ya sen ?.. . Bekliyor musun beni... Sana kavuşmak için çabalıyorum ... Ne yana dönsem milyonlarca yol çıkıyor karşıma ... Sana çıkan yol hangisi şimdi... Bir ses versen bana ... Bir haykırsan gel diye .. İşte o zaman koşar adım kollarına gelsem ... Ama bu suskunluğun içinde yolumu bulmam çok zor oluyor ... İstiyor musun sende kavuşmak ... Bir ses ver ...Koşayım kollarına ... Şunu bil ki senden başka çıkış yok bana ...

ŞULE...