Yak Yık Yok Et Her Daim El Eleyiz

09:40 0 Comments A+ a-

gidememek ne büyük acizliktir...
sebepsizce basan kara bulutlar neyin habercisidir ... ve sen ... sen.. evet bayım sen ...
hiçmi sıkılmadın paramparça ederken hiçmi ardına bakmadın ...
yaptığın tek şey ellerin cebinde yok oluşumu seyretmekiti ... ve sen ... hiç durmadın ... hiç yorulmadın ... aksine daha da yaktın yıktın ... ama ben yılmadın ve sana inat hiç yılmayacağım ... paramparça bitap bir halde bile olsam karşındayım ben yenemeyeceksin ... asla ama asla, yılmayacağım ve gün gelecek pes eden sen olacaksın ... ve o gün kork benden ... o gün deli gibi seviyorsam bile ben paramparça edicem ruhunu .... nedenmi beni anlaman için buna ihtiyacımız var ... ve sen darmadağınık bir haldeyken elimi uzatacağım ... hiç tahmin edemeyeceğin şekilde parçalayıp gene yanında olacağım ... ve gene el ele gülerek ağlayarak yol alacağız ... delilik değil bu ...  biz yakıp yıkarak seviyoruz belkide ... belkide ölümüne aşık olup sonsuza dek beraber olmak için yaşarken hayatın içine ediyoruzdur ... biz çok farklı seviyoruz bi bildiğim o var .. bir de sen .. bir sen olsan yeter ... peki ya şu an ... hayallerimde sadece sen varken senin hayallerindede ben varmıyım .... ya da bir yere kadar sana arkadaşlıkmı etmiş olacağım söylesene ...dürüst ol bana ... korkmadan cevap versene bana ..hadi bekliyorum ... bu suskunluk nereye kadar ...


ŞULE...